lunes, 26 de mayo de 2014

AVALIAMOS A NOSA EXPERIENCIA COA RADIO A PARTIR DA MÚSICA.

Hoxe estivemos falando da nosa experiencia como locutores de radio e da visita a RADIO VOZ. Para avaliar esta viaxe utilizamos unha forma diferente (a esta avaliación chámaselle figuro-analóxica).
A profe escolleu catro cancións con catro tipos de músicas:
- MÚSICA CLÁSICA.
- MERENGUE.
- FOLK
- ROCK.

A nosa avaliación foi a seguinte:

-      Uriel: Elijo merengue porque fue animada y nuestra radio no es para aburrir ni para estar triste.
-         David: Elijo merengue porque es muy motivada y divertida.
-         Jonathan: Yo prefiero elegir el Jazz porque me gustó la radio y el Jazz también.
-         Paulo: Clásica: porque si tenemos un problema la escuchamos y nos tranquilizamos.
-         Omnia: Merengue porque no paramos quietas, estábamos como corderos.
-         Alexia: merengue, porque fue más animada.
-         Eric: merengue porque es alegre y te movías.
-         Sergio: Merengue, porque foi moi divertido ir á radio.
-         Carla: el rock porque al principio empezaba pum-pum-pum como nuestro corazón cuando se pone nervioso.
-         Manuel: o merengue porque me gusta e me motiva. Cando estaba alí estaba tranquilo e motivado.
-         Antía: Yo tengo dos. Folk porque es atento, divertido y tranquilo y el merengue porque es divertido.
-          Santi: rock, porque es animado.
-         Yago: merengue porque la radio la hicimos tranquilos.
-         Gabriel: clásica porque la radio me relaja.
-         Noemí: merengue porque fue muy alegre y divertida.
-         Ainara: merengue porque fue muy alegre y divertida como la radio.
-         Fátima: merengue porque foi divertida é clásica porque foi tranquila e non lle puxemos moito ánimo ao falar.
Adán. Rock porque o rock mola e a radio tamén mola.

No hay comentarios:

Publicar un comentario